محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محمدحسين قنــدعســـل مــــــــــــــــن

عزیز مامان و خونه تکونی

1393/3/13 16:59
نویسنده : هستي
119 بازدید
اشتراک گذاری

بازم بوی عید میاد بوی بهار و طراوتش اگه بدونی چقد شلوغی قبل از عید رو دوست دارم تمام

 

صفای عید به خونه تکونیشه که من عاشقشم هر چند کلی کار میکنم و کلی خسته میشم ولی خیلی

 

شیرینه بوی تمیزیه خونه و بوی عید.شازده کوچولوی مامان امسال اولین سالیه که تو خونه تکونی حضور فعال داری واسم گردگیری میکنی جارو برقی میزنی بهم تو ظرف شستن تو لباس

گذاشتن توی لباسشویی کمکم میکنی  تا نردبون میوردم تا دیوارو دستمال بکشم فوری خودت میرفتی از

کشو دستمال میوردی و میخواستی خودت بری بالای نردبون و خودت دستمال بکشی شیشه ها رو  یه

لحظه تنهات گذاشتم اومدم دیدم بالای نردبونی و داری دیوار تمیز میکنی خیلی تعجب کردم و کلی هم ترسیدم و اومدم فوری آوردمت پایین ولی دست بردار نبودی و همش میخواستی بری بالای نردبون  الهی قربونت برم من که همش میخوای به مامان تو کارا کمک کنی این رو میخوام به همه بگم که امسال کلی بهم کمک کردی مردی هستی دیگه واسه

 

خودت عسل مامان خدایی هم خیلی پسر گلی بودی و اصلا اذیتم نکردی خلاصه که کارامون تا سه روز مونده به

 

عید ادامه داشت چون قرار بود به عسلویه بریم واسه همین من زودتر شروع کردم به کارو دقیقا سه روز به عید

کارامو تموم کردم ولی تمیز کاری و اون بوی خوب که بعد از خونه تکونی به مشام میرسه رو

 

خیلی دوست دارم با خونه تمیز به استقبال یه سال جدید میریم سال نو که انشاالله برای همه پر برکت همراه

 

باسلامتی باشه  

 

              

 

             

 

پسر قشنگم امسال کلی بهم کمک کردی

 

ممنونم

 

پسندها (1)

نظرات (0)