محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محمدحسين قنــدعســـل مــــــــــــــــن

وقتی که فهمیدم گل پسرم دندون داره که دقیقا 9 ماهه بودی

1393/1/21 3:23
نویسنده : هستي
533 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل پسرم دقیقا موقع خونه تکونی عید بود که همه جای خونه به هم ریخته بود و من در حال تمیز

کردنخونه بودم و تو هم مشغول بازی کردن بودی که تقریبا ساعت 2 بعد از ظهر بود که غذات رو آماده

کردم که بهت بدم برات سوپ درست کرده بودم در حال میکس کردن سوپ بودم و تو همش بهونه

میگرفتی و غذامیخواستی من هم تندتند غذاتو آماده کردم و با اولین قاشقی که توی دهنت گذاشتم

متوجه شدم یه چیزی توی دهنت به قاشق میخوره و صدا میده وقتی دقت کردم فهمیدم جیگرم دندونش

نیش زده خیلی  خوشحال شدم لبخند و اونجا فهمیدم که عزیز دل مامان دندونش در اومده شب هم که

بابا اومد خونه بهش گفتم و اونم خیلی خوشحال شد به  داداشی هم نیش زدن دندونت رو نشون دادم و

داداشی هم خوشحال شد و دیگه بهت نمیتونست بگه بی دندون .چند روز بعد که رفتیم خونه خاله

واست آش دندونی گذاشتیم و خوردیم گذاشتن آش دندونی برای اینکه دندونات راحت تر بیرون بیان آش

دندونیت خیلی خوشمزه بود دایی و زندایی و مبینا و طاها هم خونه خاله بودن اونا هم آش رو خوردن و

دعا کردن هر چه زودتر دندونات در بیاد اونم راحت و بدون درد.ولی عزیز دلم من اصلا متوجه نشدم که کی

دندون در آوردی چون اصلا بی قراری و گریه نکردی همیشه آروم بودی و با خودت بازی میکردی و این باعث

شد که من اصلا نفهمم که تو کی دندون در آوردی.فقط از کوچیکی همش آب از دهنت میومد و همه

میگفتن برای دندونه .عزیزم خدا رو شکر میکنم که پسر شیرین و صبوری مثل تو رو به من داد که اصلا

مامانی رو اذیت نکردی.خدایا شکرت   

                              هورا   عزیزم در آوردن اولین دندونت مبارکهورا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرحسین
25 آبان 92 16:28
چه گلپسر نازی خدا حفظش کنه
هستي
پاسخ
ممنون نظر لطف شماست