محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محمدحسين قنــدعســـل مــــــــــــــــن

بعضی از کلماتی رو که میتونستی بگی عشقم

1392/10/4 18:19
نویسنده : هستي
129 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینک مامان الان دیگه خیلی از کلمات رو بلده و هی تکرار میکنه گاهی اوقات کلمه ای رو میگه و فردا یادت میره و یه کلمه جدید دیگه میگی یه سری از کلمات رو که میتونی بگی رو مینویسم که بدونی با اون زبون شیرینت چیا میگفتی مثلا: بابا و مامان رو خیلی خوب میگی .عمه و عمو رو هم خیلی خوب میگی باباحاجی رو هم بلدی بگی ولی به مامان حاجی فقط میگی حاجی عزیز رو هم خوب میگی وقتی دست میزنی همش میگی آدی آدی. به داداش میگی دادا    به آب میگی آ     میگی بابا کو    این چیه    به غذا هم میگی به به . و وقتی شیر میخوای میگی شی  . هر وقت هم ازت میپرسیم کجا بریم میگی دد . صدای بعضی حیوونارو هم بلدی هر کی هم زنگ خونه رو میزنه میگی کیه .  به بخاری هم نزدیک نمیشی و همش میگی جیزه هر وقت میگیم گریه کن دو تا دستات رو میزاری جلوی چشمات و گریه میکنی همش هم با من دالی بازی میکنی دستات رو جلوی چشمات میزاری و بعد از چند ثانیه بر میداری بهم میگی دااااااااالی یه مدت هم هست که وقتی دستشویی داری بهم میگی و خودت میری جلوی در توالت می ایستی تا من بیام هر چی رو که بهت میگم بیار فوری میری میاری وقتی سفره پهن میکنیم کلی به من کمک میکنی هر وقت جارو برقی میکشم فوری جلوی من میشینی و شروع میکنی به دست زدن چون صدای جارو برقی رو خیلی دوست داری و اصلا ازش نمیترسی خونه رو که گردگیری میکنم دستمال رو از دستم میگیری که خودت تمیز کنی همه جا رو ولی یه کم که تمیز کردی خسته میشی و شروع میکنی به چرخوندن دستمال خلاصه که عشق مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)