محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محمدحسين قنــدعســـل مــــــــــــــــن

جیــــــــــــــــگر طلای مامان و کارای بــــــــــامزه اش

1392/11/11 3:43
نویسنده : هستي
102 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان بازم کارای قشنگ همیشگیت که دوستداشتنی ترین بازی هایی که انجام میدی و همه رو میخندونی هر چی رو که دستت میاد فوری میچرخونی و از این بازی لذت میبری ولی من میترسم که یهو از دستت در بره بخوره به جایی به خاطر همین یه کاموای کوچولو رو برات درست کردم و گذاشتم تو اسباب بازیهات که همش با اون بازی کنی که اگه به جایی هم خورد آسیب نبینه.

من ندانم که کیم  من فقط میدانم که تویی


شــــــــــاه بیــــــــــت غــــــــــزل


زنــــــــــــدگـــیم

ماچ

 

 

آری من هر روز پیش تر از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای ما تا زیباترین


لحظه ها را برایم بسازی...


محمدحسین عزیزم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)