محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محمدحسين قنــدعســـل مــــــــــــــــن

خوشگل مامان و شب چهارشنبه سوری

1393/7/7 2:03
نویسنده : هستي
214 بازدید
اشتراک گذاری

 

               

عزیزکم گل پسر مامان ما یک هفته زودتر شب چهارشنبه سوری راه انداختیم چون سفر

 

در پیش داشتیم و روز چهارشنبه سوری توی تهران نبودیم واسه همین یه هفته زودتر رفتیم خونه بابا حاجی و تو حیاط شروع کردیم به ترقه بازی ولی نه از نوع خطرناکش وقتی آتیشا رو میدیدی خیلی تعجب میکردی و

با حیرت نگاه میکردی گاهی هم میترسیدی ولی بازم میخواستی وایسی و نگاه کنی واست تعجب

داشت چون اولین باری بود که میدیدی این چیزا رو در هر صورت گذشت شب بسیار به یاد موندنی بود و خیلی از دیدن این صحنه ها خوشت اومده بود ولی عزیز دلم اینو بدون که ترقه بازی و آتیش بازی خیلی

 

خطرناکه و نباید باهاشون شوخی کنی که اگه خدای نکرده نزدیکشون بشی عوازض جبران ناپذیری داره پسرم

 

            

 

   واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه

 


چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه

 


غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو

 


چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

 

 

 

 

 

پسرم دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست ، مرا شاد میکند

 


لبخند را به دنیایم هدیه میکند حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

 


من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم . . .

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)