محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محمدحسين قنــدعســـل مــــــــــــــــن

عزیز دل مامان 18 ماهـــــــــــه شد هـــــــــــورااااااااا

1392/10/3 18:08
نویسنده : هستي
117 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیگه 18 ماهت پر شدو قدم کوچیکت رو گذاشتی تو 19 ماهگی دیگه  بزرگ شدی و واسه خودت داری مردی میشی 18 ماه خوب و بد گذشت و تو وارد ماه جدید از عمرت شدی خیلی کارا بلد شدی خیلی چیزا یاد گرفتی و انشاالله به امید خدا خیلی چیزا مونده تا مامان یادت بده تا الان  همش سعی کردم مهربونی و محبت یادت بدم که میدونم تو کل دنیا چیزی جز مهربونی و محبت واسه آدم نمی مونه تو عزیز دل مامانی که الان خدای مهربون 18 ماهه که گل پسر نازی مثل تو رو به ماداده و ایشاالله که سالهای زیادی رو بتونیم در کنار هم باشیم و همیشه از خدا میخوام که صحیح و سالم تو رو برای من نگه داره و به من هم توانایی بده که اونچه که در توانم هست رو بتونم برات انجام بدم هیچ چیزی برات کم نزارم تا وقتی بزرگ شدی بتونی واسه خودت کاره ای بشی و باعث افتخار منو بابایی بشی و اگه هر کجای دنیا که بری من برای سلامتی و پیشرفتت تو زندگی دعا میکنم و اینو بدون سه تا قلب تو دنیا همیشه برای تو میتپه و اونم قلب منو بابایی و داداشیه همیشه و همه جا که باشی عاشقونه دوستت داریم .

 

عشــــــــــــقمـــــــــــــی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)