محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محمدحسين قنــدعســـل مــــــــــــــــن

نفس مامان و کمک کردن در کار خونه

1393/1/21 3:45
نویسنده : هستي
281 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامانی علاقه ی خیلی زیادی به تمیز کردن خونه داری و همیشه تو کارای خونه و تمیز کاری به مامان کمک میکنی وقتی جارو شارژی رو برمیدارم که آشپزخونه رو جارو بکشم فوری از

من میگیری و خودت شروع میکنی به جارو کشیدن و هر وقت هم که دستمال میکشم و میخوام خونه رو گرد گیری کنم هم دستمال رو از دستم میگیری و خودت میخوای همه جا رو تمیز کنی

هروقت هم که میخوام لباس بریزم توی لباسشویی تا بشوره بهم کمک میکنی و خودت لباسارو میریزی توی لباسشوییو خودت دکمه لباسشویی رو میزنی ماشاالله وارد هم هستی تو این کار. هر وقت هم که شستن لباسا تموم شد به محض اینکه در ماشین لباسشویی رو باز میکنم میری و لباسا رو از توش در میاری و برای من میاری تا من روی بند آویزون کنم الهی فدات

بشم که تو کارای خونه به مامان کمک میکنی قربون اون کمک کردنت برم من عسلیه من

 

عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

 

 

دل به چشمای تو بستم              تو شدی همه وجودم

 

عشق تو باور من شد                      با تمام تارو پودم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)