محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محمدحسين قنــدعســـل مــــــــــــــــن

بازی کردن با داداشی

1393/1/21 3:52
نویسنده : هستي
200 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خیلی بازی کردن با داداشی رو دوست داری و همش دوست داری باهاش بازی کنی ولی داداشی به خاطر داشتن درس مجبوره که بره تو اتاق و در ببنده و درس بخونه

و تو هم که همش پشت در اتاق می ایستی و همش در میزنی و هی میگی دادا دادا اینجوری میگی که داداشی بیاد باهات بازی کنه ولی وقتی درو باز نمیکنه میزنی زیر گریه و میایی پیش

من و همش به اتاق داداشی اشاره میکنی پسر ناز مامان من میدونم که تو چقدر داداشی رو دوست داری و بهترین زمان برای تو زمانیه که با داداشی بازی میکنی ولی داداشی

یه ساعتی رو به بازی کردن به تو اختصاص میده و تو هیچ وقت  از بازی کردن با داداشی خسته نمیشی

اینم چند تا عکس خوشگل از بازی کردن تو با داداشی

 

 

 

 

 

اگر من بک کتاب کهنه هستم                     

 

                                    بدان زیباترین برگش تو هستی  

 

 

 

         

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حامده(مامان امیرمحمد)
13 اسفند 92 8:35
الهی همیشه به خنده وشادی مزاحم داداشی نشو بگذاردرسش رابخونه عزیزکم